lunes, 15 de octubre de 2007

change your hair, change your dress, change your shoes and you will win...


Ahir i avui al matí, ja em sentia satisfeta amb tot el que feia... tal i com gastava o malgastava els meus findes, però avui he reflexionat una mica més en serio sobre el blog d'uns amics, dos parlaven sobre l'avorriment i el no fer res (que no és el mateix no?), un tercer penjava fotos de mil llocs... i ara em poso a pensar una mica més en serio sobre tot. M'adono que potser EM PENSO que faig mil coses i en canvi, malgasto el temps, em falten moltes coses per fe que realment vull fer, i estan al meu cap sense "plan ni data", per ex. hi ha:

- Anar a Montserrat a peu (que des de la Salle no hi he tornat).

- Visitar l'estany d'Ibars (està al costat de casa).

- Anar al museu de l'oli (la guia és la Mireia!).

- Veure la peli que em va recomanar la Raki hairspray (en Xa treballa fins tard everyday, i quan no jo estic feta pols).

- Visitar Disneyland (això havia pensat esperar a fer-ho com adulta, acompanyant algú menor de 18 ;) ... però tot pinta q hauré d'esperar una mica).


I marxar 1 any a l'estranger... però tot no és pot tenir, i les dos primeres coses les puc fer però aquesta ja és més difícil, ja no sé ni tansols si en tinc ganes, per ara deixo passar el temps, i espero, perquè tampoc res es impossible o tant difícil no?


change your hair, change your dress, change your shoes and you will win...







Bé i ja marxo, que estic aquí enganxada quan tinc que fer:

- mil programacions pel cole

- un dòssier per organitzar les observacions dels crios

- una redacció x anglès

- una redacció per català...

Sens dubte continuo sent la REINA DE PERDRE EL TEMPS.. amb això ningú em guanya...

Però abans... la pastelada del dia, que des dels 15 m'encanta:



JEWEL

"You Were Meant For Me"




I hear the clock, it's six a.m.

I feel so far from where

I've beenI got my eggs

and my pancakes too

I got my maple syrup, everything but you.

I break the yolks, make a smiley face

I kinda like it in my brand new place

I wipe the spots off the mirror

Don't leave the keys in the door

Never put wet towels on the floor anymore' cause

Dreams last for so longeven after you're gone

I know you love meAnd soon you will see

You were meant for me

And I was meant for you.

I called my momma, she was out for a walk

Consoled a cup of coffee but it didn't wanna talk

So I picked up a paper, it was more bad news

More hearts being broken or people being used

Put on my coat in the pouring rain

I saw a movie it just wasn't the same'

Cause it was happy and I was sad

It made me miss you oh so bad 'cause

Dreams last for so long

Even after you're gone

I know you love me

And soon you will see

You were meant for me

And I was meant for you.

I go about my business, I'm doin fine

Besides what would I say if I had you on the line

Same old story, not much to say

Hearts are broken, everyday.

I brush my teeth and put the cap back on

I know you hate it when

I leave the light onI pick a book up.

Turn the sheets down.

Take a deep breath and a good look around

Put on my pjs and hop into bed

I'm half alive but I feel mostly dead

I try and tell myself it'll be all right

I just shouldn't think anymore tonight

'causeDreams last for so long

Even after you're goneI know you love me

And soon I know you will see

You were meant for meA

nd I was meant for youYeah....

You were meant for me and I was meant for you.



1 comentario:

Anónimo dijo...

No sé com ho vius tu, potser et sembli que perds el temps i ets ben lliure de creure-ho , que per això ets tot teu, però a ulls dels que t'envolten et puc assegurar que ets una dona ben hiperactiva ...et dic com a l'altre: potser el que passa és que omplim el temps per omplir-lo
( jo la primera) i que potser el que hauríem de fer és omplir-lo menys però millor. Si tens somnis...endavant, també tens temps!