miércoles, 30 de enero de 2008

els camins es separen i es retroben de nou



I després de la tempesta, sempre ve la calma. I això ha estat el que ha passat aquest mes. Durant les vacances de Nadal, les quals qui em coneix sap que vaig estar molt rallada, i la tornada a la realitat, al món real del dia a dia.
La solució dels conflictes, a l'escola, al pis, amb el meu amor, el fallar a una bona amiga, el fet que em perdonés, els alts i baixos dels nens de l'escola (els quals acabes estimant més del que deitjaries): els seus aprenentatges, el seu comportament, les dicrepàncies entre els companys... El que diríem els contactes bruscos en la meva vida en general... i la calma de nou... L'estabilitat, el benestar, el son sense malsons.... què ho provoca això? No ho sé però els dies de sol van acompanyats de nuvols...


I ara què? ara es quan realment torna a haver-hi molts canvis a la meva vida, i sortosament em sento calmada, i tranquil·la. Oberta i preparada per i a tot, per conèixer nous amics, nous companys... qui ho sap? Obrint fronts, i sense tancar cap porta pel que fa al meu treball, contenta amb el present i amb el que he aconseguit. I això es tot.


Aquesta tarda m'he quedat a la classe. En teoria no treballava, però volia posar ordre a molts papers, i volia repassar una mica anglès ( a veure si aprovem d'una trista vegada)... He trobat una penjador del Songoku que m'havia donat aquest finde el meu pare (efectivament l'ha tret de la màquina, no me l'ha comprat!)... l'he enganxat, i m'he girat. He mirat la classe, i m'hi he sentit bé... Ara realment la sento com a meva, com el meu espai, i m'hi sento tant bé.
Quin greu marxar l'any que ve... se'm trenca el cor per tot, la classe, els nens, la feina feta i sobretot els companys.
Perquè ells són els responsables del meu sonriure diari, perquè soc conscient que no sempre és troben tants bons companys, que aguantin el meu humor, la meva sinceritat que borda la vulgaritat una i una altra vegada, el meu egocentrisme, infantilisme, el meu caràcter fort i dèbil... Per això deixar-los a ells és el que em sap més greu. Mai els hi podré dir el molt que m'han ajudat i com els estimo per fer-me sentir i arribar cada dia amb un sonriure a la feina. No hi han paraules per dir-ho. En tot cas però espero que ho sapiguin... i per això i per rés més, suposo que ploraré si marxo al juny... perquè ara només de pensar-hi se'm posen els ulls brillants...


Però entenc que ho he de fer, i que les oportunitats van i venen i que els camins es separen i es retroben de nou...

Contador gratis

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Joder, tia...per què ho fas això???? Per què em fas emocionar d'aquesta manera? Aquesta barreja d'alegria per compartir tants bons moments, de saber que compliràs un dels teus somnis...i tristesa per pensar que si te'n vas no serà tan fàcil....Ai, Mar, ai! T'estimo, noieta, ETS SUPREMAAAAAAAAAA!!!! Raquel

Jordi Perales dijo...

Un parell de comentaris:

1.- En les escoles, com en molts llocs, només es valoren les persones quan ja no hi són. És una pena però és així. T'ho dic per experiència.

2.- Saps quin problema tens? Que penses massa en los demés i poc en tu. Vaiga, per lo poc que te conec crec que no m'equivoco, o si?

Apa, a treballar.

Anónimo dijo...

No sé vols dir q penso massa en els altres? jo sento q els fallo una i una altra vegada. En tot cas moltes gràcies x estar aki! als dos!
mar

Anónimo dijo...

No sé vols dir q penso massa en els altres? jo sento q els fallo una i una altra vegada. En tot cas moltes gràcies x estar aki! als dos!
mar

Jordi Perales dijo...

A vorem Mar, no te conec mes q d'un any i mig xo si algo vaig vore va ser que estaves pendent de tothom. QUe falles a la gent?

Primer caldria vore si realment li falles o simplement no fas lo que ells esperen. I segon, que te penses que ets deu que has d'estar a tots los puestos pendent de tothom. Au va Mar, no fotem!!!!

Ets una bona tia, simpàtica, agradable, interessant ... PERO NO ETS DEU, HOSTIA!

Fes lo favor de pensar més en tu i en lo que te convé a TU, sense fer cap putada a ningú i ajudant-lo si pots, però pensa primer en TU i després, en els demés.

I tranquila, l'escola crema al principi, però quan aprens a controlar la situació, és una passada.

charlie dijo...

ahir vaig llegir el teu blog i em va semblar tan precios que no vaig saber que escriure.
Avui tampoc se que escriure, però encara crec que és precios.
tu vales mucho

Anónimo dijo...

tu si k vales!! eres el mejor...
mmuakkk

AMORENOW dijo...

Amorete, ets la persona més bona i més dolça que he conegut. Penses en tothom i et preocupes per tot massa, penso que no pots fer-ho millor perquè cada dia dones el màxim de tu... Espero sempre poder poder acompanyar aquesta força. T'estim

Anónimo dijo...

jo si q t'estim amore... si tu sàpiguessi, sense coneixèr-te, quant et vaig somiar...