domingo, 8 de junio de 2008

algunes fotos que devia

akests dies estic molt contenta pel tema del viatge del juliol i agost, em passaria hores i més hores a internet planificat tots els detalls, excursions, mapes, el què visitar el què no.. ofertes dins la ciutat, perquè el viatge sol es molt car, però no pot ser, i ara mateix tinc que fer una altra feineta extraoficial qu m'ha sortit, i estudiar pel nivell d de català.. per tant, representa que hauria d'estar molt ocupada, però bé com que tendeixo a la gandulitis no m'hi estik posant.

akest finde he estat a casa: a casa amb els pares, i a la meva caseta amb en xa... ell ha arreglat el super lavabo ikea d'oferta, però no sé com ho ha enganxat que tenim goteres! a més a més al garatge ha sortit l'aigua de la bomba... bé res, que tot s'arreglarà.

No hay comentarios: