miércoles, 24 de octubre de 2007

la casa de los espiritus

El que més m'agrada d'aquesta peli. - Creo que estoy empezando a abandonar este mundo, mi amor. Pero no debes tener miedo a la muerte, Alba. Morir es sólo un cambio. Es como nacer de nuevo. yo siempre he estado en contacto con los espiritus del más allá. Y cuando llegue allí volveré a estar en contacto contigo y con todos los demas. ¿Lo entiendes, cielo? La niña asiente.

No debes desear la muerte mi niña. Aún no es el momento. La muerte llegará de todos modos debes luchar por vivir. La vida es un milagro. Y Alba te necesita. Te está esperando.

4 comentarios:

AMORENOW dijo...

AMORETE, m'he llegit tot el teu blog d'una sola tacada... És molt interesant el que dius i els teus comentaris. Saps que sempre em tindràs al teu costat pels moments bons i dolents... Això no ho oblidis mai... T'ESTIMO INFINIT!!!!

Anónimo dijo...

Jo més amoretteee... jejeje!!! pr no el llegeixis q tu no et cal, ja xerrem molt.. muaaaa

Jordi Perales dijo...

Ui, quantes declaracions d'amor. Escolta, que m'he llegit el teu blog i ja m'he subscrit al teu rss, però ara no ho deixis! Que ja fa massa dies que no publiques res. Va, escriu algo dona ...

Jo també t'estimo molt però no infinit eh!


Bueno, espero més posts ...

UMY dijo...

jaja, ok pk tu me lo pides